piątek, 1 lutego 2013

Zmiana :)

Hej Serca;)

Ostatnio naszedl mnie taki kaprys ,zeby zmienic kolor wlosow... Sama jeszcze nie wiem jaki kolor wybrac , ale jest to moj priorytet ,gdyz juz nie moge patrzec na moje odrosty,ktore zajmuja pol glowy!!. Bardzo chcialabym wrocic do blond pasemek ,ktore mialam jakies 3 lata temu,ale zaczekam z tym do czasu kiedy nie odwiedzi mnie moja ciocia ,ktora napewno zrobi mi to najlepiej :) na dzien dzisiejszy bardzo podobaja mi sie takie kolorki jak : ciemna czekolada ,rudy,albo bardzo ciemna czerwien ,chcialabym sie zobaczyc w tym kolorze ,bo jest to jeden z nielicznych kolorow ktorego jeszcze nie probowalam na sobie. Wszystko okaze sie jutro ,bo ide na shopping w poszukiwaniu farby! :) zyczcie mi Powodzenia ! ;D

Kolor do ktorego chce wrocic ! :) tu macie kilka zdjec;D




Swietne kolory ! :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz