sobota, 26 stycznia 2013

Monroe Piercing :)

Czesc! ;)

Wlasnie skonczylam jesc obiad i najadlam sie tak ,ze gdybym polozyla sie teraz do lozka to zasnelabym w sekundzie kiedy moja glowa dotknela by poduszki ;) Ahh. Niestety nie moge tego zrobic ,bo opiekuje sie siostra i gdyby nie to ,ze caly czas trzymam ja na oku to juz dawno nasz dom  bylby w kompletnej rozsypce. :)


W czwartek pojechalam do kosmetyczki ,zeby zrobic sobie kolczyka nad gorna warga. Juz planowalam to od tygodnia ,ale mialam male problemy ''techniczne'' , naszczescie juz kolczyk jest i ma sie dobrze :) Narazie ze wzgledu na gojenie sie rany przez minimum 10 dni musze noscic kolczyka,ktorego dala mi Pani kosmetyczka, co nie odpowiada mi zbytnio ,gdyz chcialabym aby kuleczka byla mniejsza i byla innego koloru... ;)  Ale juz za niedlugo bede w 100%-tach  zadowolona :)






                                  Pod tym linkiem znajduje sie filmik z mojej wizyty u kosmetyczki :)




                                                                          Lajkujcie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz