wtorek, 19 lutego 2013

A Lot of changes!.

Hej Kochani ! :)
W ostatnim tygodniu wszystko zmienilo sie o 180°. Moje zycie nabralo tepa i usmiechu ,a to wszystko dzieki jednej osobie. Nieprawdopodobne prawda?. Czuje ,ze ide w dobrym kierunku! Podejmuje decyzje na ktore wczesniej nie mialam odwagi i czuje sie z tym swietnie! Jestem naladowana pozytywna energia i wkoncu czuje ,ze zyje ! Wczesniej zycie uciekalo mi miedzy palcami a teraz chwytam je z calych sil i pedze jak burza! <3

Jutro czeka mnie swietny dzien ,a mianowicie bede robic makijaz na sesje zdjeciowa dla Macieja Biesoka. Temat sesji to : Seafood beauty ;) Kraby i Osmiornice uwazajcie ! NADCHODZE! ;)

https://www.facebook.com/biesokphotography
Zdjecia seafood - by Maciek Biesok






LOVE!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Majcia jestes cudowana, super ze sie rozwijasz, oby tak dalej ! chwytaj co mozesz ! ;***
    moge spytac ( nie odpowiadaj jesli nie chcesz ) nie jestes juz z Krzyskiem ?

    POWODZENIA Z MAKE-UP'em ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za mile slowa ;) rozwijam sie i mam nadzieje ,ze bede miala co do tego wieksze predyspozycje juz wkrotce :)

    Oczywiscie na pytanie odpowiem :)
    Nie jestem juz z Krzyskiem :))

    OdpowiedzUsuń