piątek, 25 stycznia 2013

WOSP!

Hej kochani ;)
Wybaczcie ,ze tak dlugo nie pisalam, ale dopiero pierwszy raz od jakiegos czasu jestem u Mamy na kompie.

13 stycznia mialam przyjemnosc robienia makijazy na pokaz DK Fashion. Bylo to dla mnie wielkie przezycie ze wzgledu na to ,ze byl to moj ''debiut'' i szczerze mowiac bylam tym faktem bardzo zestresowana :) ale odkad weszlam na backstage poczulam ,ze to jest wlasnie to co chcialabym robic w zyciu. Atmosfera powalila mnie na kolana! Ludzie byli niesamowici!. Mozna powiedziec,ze odwalilismy kawal dobrej roboty!:) Jestem dumna z Siebie i z calej ekipy z ktora mialam przyjemnosc pracowac. Dziekuje za zaproszenie DK Fashion i mam nadzieje ,ze do nastepnego ;* !

Kilka zdjec ;)


 














Mam do Was jeszcze jedna bardzo istotna prosbe ;) Zapraszam Was do Lajkowania strony na facebooku.

Drinki , Malinki, Szminki ! .





Z gory dziekuje za wszystkie Lajki w Imieniu Administratorki A. ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz